Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Sposoby i koszty dostawy


W zależności od sposobu i formy dostawy zamówienia Klienci mogą odbierać je w następujący sposób:



1.Darmowy Punkt Odbioru
Darmowy punkt odbioru w Poznaniu, Os. Przyjaźni 24 lok. 45 (VI p.) tel 884 969 000
ma możliwości realizacji zakupu za pobraniem. e-mail: sklep@elsynor.pl, godz. otwarcia pon.-pt. 10:00-19:00
0,00 zł

2.InPost. Paczkomaty:
a)Odbiór przesyłki w wybranym Paczkomacie 9,99 zł 
b)Odbiór przesyłki w wybranym Paczkomacie i pobranie należnej kwoty  13,99 zł

3.Pocztex. Przesyłka kurierska 48
a)Odbiór przesyłki w wybranej Placówce Pocztowej 8,99 zł
b)Odbiór przesyłki w wybranej Placówce Pocztowej i pobranie należnej kwoty 12,99 zł
c)Dostawa do odbiorcy pod wskazany adres 10,99 zł
d)Dostawa do odbiorcy pod wskazany adres i pobranie należnej kwoty 14,99 zł

4
.RUCH. Paczka w Ruchu
a)Odbiór przesyłki w wybranej placówce Ruchu 5,60 zł
b)Odbiór przesyłki w wybranej placówce Ruchu i pobranie należnej kwoty  10,60 zł

5.Kurier DPD
a)Dostawa do odbiorcy pod wskazany adres 15,99 zł
b)Dostawa do odbiorcy pod wskazany adres i pobranie należnej kwoty 19,99 zł


Księgarnia Elsynor.pl ponosi koszty dostawy towarów zakupionych i opłaconych przelewem o wartości powyżej 399,00 zł
W/w kwota  uwzględnienia również ewentualną obniżkę wartości zakupów po zastosowaniu kodu rabatowego. Nie ma możliwości skorzystania z darmowej dostawy przy wyborze płatności za pobraniem. 

Koszty ponoszone przez Księgarnię Elsynor.pl stanowią rabat udzielany Klientowi.

Jeśli Klient z części zakupów mieszczących się w tych limitach zrezygnuje, to udzielony rabat zostanie cofnięty i za pozostałą część towarów naliczone zostaną koszty zgodnie z punktem 1-5.

Klienci, którzy posiadają zarejestrowane konto w Ksiegarni są informowani za pomocą wiadomości e-mail o zmainach statusu zamówienia.
Firmy dostarczające przesyłki informują Klientów o terminie i sposobie ich odbioru.   
Księgrania nie odpowiada za opóźnienia i błędy podmiotów realizujących dostawę, a także za wynikające z błędów Zamawiających.
Księgarnia nie odpowiada za uszkodzenia towarów podczas transportu do Klienta dlatego podczas odbioru powinien on zwrócić uwagę na stan przesyłki. W przypadku uszkodzeń powinien on spisać protokuł uszkodzenia przesyłki w obecności pracownika firmy realizującej dostawę lub postąpić zgodnie z informacjami na paczkomacie i następnie powiadomić Księgarnię.
Księgarnia elsynor.pl zastrzega sobie prawo do dołączania do przesyłek bezpłatnych materiałów reklamowych.

W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki (z przyczyn niezależnych od podmiotów realizujących dostawy), przesyłka zostanie zwrócona do sklepu, a Klient będzie domagał się jej ponownego wysłania, konieczne jest ponowne opłacenie zamówienia i koszów przesyłki. Przesyłka zostanie wysłana ponownie, po zarejestrowaniu na koncie sklepu sumy dotychczasowej kwoty za zamówienie i kosztów ponownej wysyłki.