Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Płatności

Sposób i termin płatności.



Klient m obowiązek uregulowania płatności wobec Sklepu. Mogą one być uregulowane w następujacy sposób:

- przelewem na rachunek bankowy firmy Hercos Artur Bądkowski, os. Przyjaźni 24lok.45, 61-686 Poznań
  o numerze: 97191010482202956568130001,


- przekazem pocztowym na rachunek bankowy firmy Hercos Artur Bądkowski, os.Przyjaźni 24 lok.45,
  61-686 Poznań o numerze: 97191010482202956568130001,


- kartą płatniczą, bądź przelewem elektronicznym za pośrednictwem usługi płatności PayU,

- zamówienia za pobraniem:

„Kurier DPD” - płatność gotówką u kuriera podczas doręczenia przesyłki,
„Pocztex Kurier 48” - płatność gotówką u kuriera podczas doręczenia przesyłki,
„Odbiór w Placówce Pocztowej” - za pomocą karty płatniczej, bądź gotówką w momencie odbioru zamówienia,
„Odbiór w Paczkomacie” -za pomocą karty płatniczej podczas odbioru zamówienia w paczkomacie,
"Odbiór w kiosku RUCH-u" -za pomocą karty płatniczej, bądź gotówką w momencie odbioru zamówienia,
"Darmowy punkt odbioru w Poznaniu" - płatność gotówką przy odbiorze.


W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem przez Klienta, kolejne jego zamówienia będą realizowane po opłaceniu ich przelewem tradycyjnym lub elektronicznym.

W przypadku opłacenia zamówienia przelewem lub za pomocą karty płatniczej jego realizacja następuje po zaksięgowaniu należności.Płatność powinnna być uregulowana w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku nie opłacenia zamówienie zostanie ono anulowane, o czym zostanie poinformowany Klient.
W celu ułatwienia realizacji, osoba zamawiająca zobowiązana jest do podania w tytule przelewu lub przekazu pocztowego numeru zamówienia.
Faktury VAT są wydawane na prośbę Zamawiającego.
W przypadku wyboru odbioru zamówienia w Darmowym/Partnerskim Punkcie Odbioru, zamówienie należy odebrać w ciagu 7 dni roboczych od momentu otrzymania informacji o przekazaniu przesyłki do tego punktu. Nie odebranie przesyłki w tym terminie będzie skutkowało jego anulowaniem. W Darmowym/Partnerskim Punkcie Odbioru nie ma możliwości uregulowania płatności.